Hello Sweet Baby

Zo heet de nieuwe papierlijn van Eline Pellinkhof, de afgelopen week had ze iedere dag een ander blog in het zonnetje gezet die met de babylijn aan de slag was gegaan,  en ik zag daar veel leuke dingen voorbij komen. Ik had het papier, de stempels, de collectables al in huis dus was het aleen nog een kwestie van beginnen. Voor mijn voorraadje maakte ik de onderstaande serie, zelf heb ik bijna geen babykaartjes meer nodig, maar voor mijn voorraadje gelukkig wel ;-)).
Ik heb ondertussen ook van Eline's zomerhuis papier en een stempel in huis erg leuk moet ik zeggen, wie weet heb ik nog tijd om er deze week mee aan de slag te gaan. Eerst maar weer eens gaan werken de komende nachten, wens jullie nog een fijne voortzetting van de paasdagen.



Reacties

  1. Prachtige serie heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ingrid,

    Weer erg leuk en heel lief die babykaartjes. Ik weet dat ze in het echt nog mooier zijn dan op de foto.

    Groetjes Ine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig serie babykaartjes. Leuk is de neiuwe serie van Elines huis.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij bent druk bezig geweest Ingrid! Mooi deze babykaartjes met die leuke spulletjes van Eline!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.