Jarig- uitdaging#157

Welkom aan Karin, leuk dat je volger bent geworden van mijn blog. Ik ben nu wel even blij met dit weer euhhh? Ha ha, ik heb vrijdag bij mijn nicht zoveel inspiratie op gedaan, gestempeld en uit gestanst dat ik wel aan de slag moet!! Gisteren een eierkrans gemaakt voor Pasen en vandaag een kaartje!


Bij EKEF kijk hier voor de uitdaging een schets met als uitdaging shoppen. Ik heb er een kaartje voor mijn dochter van gemaakt die volgende maand 14 wordt en uiteraard van shoppen houdt. 
Het papier is van webster's pages, wat al als thema ladies trendsetter heeft, het papier van de doily komt terug in een van de taxi's, bloemetje is van prima marketing, washi tapes voor een stoerder effect. Fijne zondag, en nog hartelijk dank voor jullie leuke reacties op mijn vorige twee kaartjes.






Reacties

  1. Soms kan ik wel een reactie plaatsen en soms niet, zo vreemd...:-/
    Maar wat een leuke krans heb je gemaakt! En je kaartje is ook erg mooi, nu maar hopen dat je dochter niet mee kijkt;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Janine ik zal kijken wat ik er aan kan doen. Lukt het ook niet als je het bericht apart aan klikt, en dan onderaan het bericht kijkt, naar reactie plaatsen? Ik heb hier geen hulptroepen die me kunnen helpen,dus moet het zelf uit vogelen. ;-)

      Verwijderen
  2. Een hele leuke kaart voor je dochter van bijna 14 en die houden wel van shoppen is de ervaring:) Je creatie voor pasen is schitterend! Gezellig dat weer meedoet bij EKEF.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart en prachtige eierkrans heb je gemaakt.

    Gezellig dat je weer meedoet aan de uitdaging van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow gave krans zeg en een heel erg leuk kaartje. Bedankt voor je deelname aan EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart en ook de details!
    Bedankt dat je meedoet aan de uitdaging van EKEF.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.