Jarig- Challenge#177

Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik ondertussen zoveel papierblokjes heb dat ik af en toe tot mijn verassing heel leuke blaadjes tegen kom, waarvan ik het bestaan vergeten was ;-)). Dit is er eentje, ben er meteen mee aan de slag gegaan, en heb er meteen een paar meer gemaakt.
Bij DCL hebben ze deze week een schets.kijk hier voor de challenge
Hieronder zie je de schets.
En dit is mijn uitwerking. Papier is van Webster's pages, stans die ik heb gebruikt en lintje boekenvoordeel. Stempel weet ik niet, gebruikt van mijn nicht. Een paar stoere brads maken het af.

Reacties

  1. Haha zo herkenbaar.... Een papier verslaving..;-)
    Je kaart is heel leuk geworden zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schaam me soms ook diep dat ik zoveel papier heb. Maar je hebt er een prachtig kaartje meegemaakt! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar, een kast vol papier (waarvan je van de helft al niet meer weet dat je het hebt) en dan toch echt nog nieuw papier nodig hebben ;).
    Kaartje is leuk geworden.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. daar heb ik ook last van, 'vergeten' mooie papiertjes :D leuk kaartje en bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi,mooi hoor. Leuk dat je hebt meegedaan bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke uitwerking van de schets!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.