Opkikker- challenge#14

Ik heb bij DCL, gewonnen met mijn Spring kaart! Jippie! Afgelopen zaterdag weer leuke spulletjes gescoord in Den Bosch op de beurs, wat is er toch veel leuks te krijgen, maar goed dat ik een limiet heb ;-)) vanmorgen in een heerlijk zonnetje al met de hond het bos in geweest, nu maar hopen dat die koude wind weg gaat. Ik heb in den Bosch flexmarkers gekocht om in te kleuren, ik vind de nieuwe babyserie van Eline zo leuk, maar zonder inkleuren kom je niet ver, ook heb ik al heel lang de opkikkertjes liggen van Eline, hier gebruikte ik eerder gewoon groen papier voor maar ik was daar niet tevreden meer over, en ben ook gestopt met die te maken ondanks dat er veel vraag naar was, nu met de flexmarkers aan de gang gegaan, het papier is van Kaiserkraft, bij Hobbyvision moet je met het onderstaande kleurenpalet een kaart maken, dit blokje had precies de kleuren en ook de kikker. Ik ben weer tevreden, wens jullie nog een fijne dag toe, ik ga aan de slag met de babystempels. Tot gauw..



Reacties

  1. Van zo'n kaartje kikker je meteen op Ingrid! Erg mooie kleuren en schattig dat kikkertje!
    Gefeliciteerd ook met je winnende kaartje, leuk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk opkikker kaartje en mooi kleurwerk:) Gefeliciteerd met het winnen bij DCL, LEUK!!

    groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het op de blog van DCL, gefeliciteerd.
    En deze kaart is perfect, heel passend bij de inspiratiefoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje is dit geworden Ingrid. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.