Ballonnen...

 HI, 

Hallo, 

Gisteren en vandaag ben ik vrij, na 7 dagen te hebben gewerkt...

Was dat even heerlijk, ik heb wat kaartjes zitten maken, 

lekker achter de ventilator....

Ik zag bij 2 sisters on the blog, een leuke challenge voorbij komen: 

BALLONNEN


Ik ging aan de slag, ik had en leuke ballonnen stans van de Action, 
die stanste ik uit, en met daubers en inkt heb ik de ballonnen op het kaartje geponst..

Even later was ik nog meer ballonnen aan het uit stansen, en springt 
mijn stansje weg, helaas kan ik het nu niet meer vinden...
straks Paul maar even over de grond laten kruipen, ha ha...

Maar ik vind het wel een vrolijk kaartje geworden...
Heerlijk passend bij dit weer...

Dit kaartje doet mee bij: 2 sisters on the blog - #76

Fijne dag gewenst...





Reacties

Caroline zei…
Wat superleuk om zelf een ballon uit te stansen en daarmee te stempelen!
Heel leuk zeg. Dank je wel dat je meedoet bij 2 Sistersontheblog.
Groetjes Caroline
GerJanne zei…
Heel leuk met deze techniek! Lijkt wat op de bokeh techniek, als ik het me goed herinner.
Ik hoop dat Paul je stansje vindt! Hahaha...
Daphne zei…
Oh nee joh, wst bakken van het stansje.
Is mij ook een keer gebeurd, met een letter.
De J en das natuurlijk niet leuk, zeker niet als je 2 kinderen hebt met een naam met en J......
Maar na lange tijd toch weer gevonden, gelukkig.
Bij jou ook gelukt, heeft Paul het op kunnen sporen?
Wat een super leuke kaart is dit!!
Heel zomers, zoals je zegt, komt vast door de mooie kleurtjes.
Probeert het ook eens in een mannen variant, want het idee is zo leuk, dat kan je benutten om meerdere kaartjes te maken hiermee.
Epie zei…
Hartstikke leuk gedaan Ingrid , lekker feestelijk
Groetjes Epie
Nicolette zei…
Wat een leuke kaart, mooi gemaakt. Ik hoop dat je je stans inmiddels terug gevonden hebt?
Dankjewel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT