woensdag 26 juni 2024

KKT - koper met oudroze

 Hallo, 

Welkom op deze laatste woensdag van de maand, 

dat betekent, dat ik weer eens mee kan doen met het KKT van Martina.. 

De kleuren combinatie vond ik erg mooi, en al bladerend door mijn papiertjes, 

vond ik een mooi vel oud roze, waar mooie bloemetjes op staan. 

En dat ik combinatie met de grote letters, waar ik het vorige week al over had, 

door de challenge bij DCL, raakte ik in de ban van grote letters... 




Prachtige kleuren...Dit kaartje is naar een jarige 
gegaan die deze week jarig is....



Klik op de onderstaande afbeelding om naar het KKT 
van Martina te gaan. Ik kom ook langs vandaag...




Fijne dag gewenst, morgen weer een kerstkaart...








12 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleuren combinatie en leuke details
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Hij is top, leuk de grote letters en de bloempjes op je kaart ze passen er goed bij.

Colien zei

Heel gave KKT-kaart, prachtig met die grote letters!
grtz Colien

Daphne zei

Ik had het al verwacht, weer grote letters bij jou.
Haha leuk is dat hè, als je helemaal in de ban bent van zoiets en de ene na de andere kaart uit je handen komt.

Diny zei

Wat een mooie kaart in de KKT kleuren Ingrid
Groetjes Diny

Marfien zei

leuke kaart, daar wordt je vrolijk van

chantal zei

Toffe kaart heb je gemaakt
Liefs chantal

Marijke zei

een heel mooi kaartje met deze kleuren in combinatie met die grote letters! Top hoor! Groetjes Marijke

GerJanne zei

Ik vind hem erg lastig, omdat de kleuren op de foto zo dichtbij elkaar lagen. Jouw kaart is heel mooi!

Nelleke zei

Mooie kaart, mooi ook met de grote tekst en kleine bloemen erbij. Groetjes, Nelleke

martina's kaartjes zei

deze is helemaal leuk geworden ! mooi in zijn eenvoud
bedankt voor je deelname deze maand,
grtjs,martina

Nancy zei

Hey Ingrid,
Nu pas tijd om mijn KKT-ronde af te maken...
Mooie kaart laat je hier zien. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn...
Liefs,
Nancy