Zwanger

 HI, 

Welkom bij een nieuwe week...

een frisse start weer.....

Gisteren kwam ik uit de nachtdienst, en de dag dat ik eruit kom ga ik 

altijd een paar uurtje slapen, en daarna gewoon een relaxte dag houden..

Het voetballen was in de middag, en ik dacht ik ga ondertussen kaartjes maken

kan ik toch nog even mee kijken, want ik zit altijd in de huiskamer..

De challenge van DCL ging gisteren van start, en ik vond het wel een leuke 

challenge, namelijk een kaart met een grote tekst in de hoofdrol. 

Ik heb verschillende letter stansen, waarvan ook grote letters. Ik gebruik ze 

veel te weinig, maar ik vind grote teksten wel heel mooi op een kaart. 

Mijn fantasie sloeg op hol, dus ik heb gisterenmiddag al vier kaartjes gemaakt.. 

Dit kaartje is voor mijn collega, ze vertelde vorige week dat ze 

weer zwanger is van haar derde kindje, ze heeft al twee zoontjes. 



Ik heb allerlei teksten gebruikt, uit verschillende setjes. 
En zwanger is uit letters gestanst. 
De sticker met het lieve schaapje, zijn van Eline en gaf ik ook aan mijn teammaatjes. 
Het achtergrond papiertje, daar maakte ik vorige week ook al een kaartje mee, 
en de komende week zie je er nog meer kaartjes van verschijnen. 

klik hier ! voor de challenge bij DCL #387

Fijne dag gewenst, morgen weer een ander kaartje
met natuurlijk een grote tekst. 





Reacties

Marjan zei…
Mooie letters zijn dit, heel fijntjes. Gaaf gecombineerd met het label met schattig schaapje en leuke tekst! Tof kaartje Ingrid en wat leuk dat je meedoet met DCL!
!neke zei…
Heel erg gaaf Ingrid !!!!
groeten Ineke
Daphne zei…
Leuk is dat hè, als je ineens héél veel inspiratie krijgt van een challenge...... gebeurt mij soms ook.
Lekker gebruik van maken en heel gezellig om te doen met de voetbal o de achtergrond. Ben je erbij, maar hoef je niet steeds te kijken.
Het is een leuke kaart