kerstkaart week 23

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag. 

Deze keer een kerstkaart gemaakt, met de leuke beer van Eline, 

die je vorige week ook al zag. En daarbij de mok van MD..


De mok blijft ook een leuke mal..
Zo heb je toch weer een mooi geheel. 

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC. 

Je kan vandaag de hele dag je kaart inzenden tot 23.55 uur vanavond. 
Met de kaart voor de challenge : WINTERNACHT, kan je 
ook nog steeds meedoen..

Fijne donderdag, ik kreeg onverwachts een dagje vrij. 
Onze weekend hulp had een studie dag, en vroeg of ze kon komen werken, 
zodat iemand anders vrij kon pakken. Uren genoeg, dus heerlijk...
Kan ik aan mijn knutselwerkje beginnen voor de teamdag van K&K, zaterdag..
Juffrouw nippertje is weer bezig...





Reacties

wat een mooi kaartje met de leuke mok, leuk idee met het ijsbeer plaatje erop
groetjes ellen
Een mooie kaart met het lieve plaatje. Succes met je project.
Groetjes, Caroline
Diny zei…
Wat heb je het plaatje mooi gebruikt Ingrid....een hele leuke kaart!
Groetjes Diny
Femmy zei…
Prachtige kaart Ingrid, de kleuren zijn super, geniet van je vrije dag, groetjes Femmy
Daphne zei…
Wat een lieverd, dit beertje.
Om blij van te worden.
Wat fijn, en onverwachte vrije dag, geniet ervan.
marian zei…
Een heel erg leuke kerstkaart met de beer.
Groetjes van Marian.
GerJanne zei…
Heel gaaf! Zo leuk, dit kaartje!
Ik ben bang dat ik niet toe kom aan een knutselwerkje😢😢
Kaartenkraam zei…
Een superleuke kaart met die vrolijke ijsbeer op de mok.

groetjes van Ank
Jantine zei…
Leuke kaart met dat beertje en de mok, Ingrid. En een onverwachte vrije dag is echt een cadeautje. Ben benieuwd of het gelukt is met het knutselwerkje.
Groetjes en veel plezier alvast zaterdag,
Jantine
Dank je voor je leuke reactie op mijn blog. Je kaart is leuk met dit plaatje van Eline en de mok...erg leuk. Ik gebruik 'm helaas te weinig en daar moet verandering in komen vind ik ;-)


Lieve groet, Petra