HI..

 HI, 

Welkom bij een nieuwe post...

Als je vakantie hebt, en het lijkt net herfst buiten, kruip je natuurlijk 

achter de knutsel tafel, maandag liet ik je al een kaartje zien, wat ik zondag 

gemaakt had, een ook dit kaartje maakte ik zondag tijdens het voetballen. 

Je mist niks, en je kan ondertussen lekker freubelen.. 


Ik liet gisteren al het kaartje zien met de teksten..
Dit is een labelkaartje ook met een grote tekst erop...
Ook het achtergrond papiertje gebruikte ik gisteren, zo heb ik het A4 vel 
op gemaakt, met nog een ander kaartje...
Weer wat opgeruimd. Vandaag maakte ik nog meer kaartjes, ik wilde een ander papierblokje 
op maken, maar dat is grotendeels gelukt, dus nog een paar stukjes papier over.
Ik ben normaal van de snippertjes bewaren, maar vandaag gooide ik van het 
blokje wat bijna op is, ook de snippertjes weg. Hoe doen jullie dat ? 
Ook maakte ik een knipvel in een keer op, met een serie van 6 kaartjes....
Genoeg om nog te laten zien...

Morgen gaan we naar Ieper, eerst gaan we langs Lieke in Zeeland, en 
daarna gaan we met haar naar Ieper toe. Ze is er al eens geweest, en wilde graag nog eens 
terug gaan. We vertrekken rond 6.30 uur. Ieper is vooral bekend om de Eerste Wereldoorlog, 
daar werden talloze veldslagen uit gevochten. 

Tot donderdag, met natuurlijk weer een kerstkaartje..





Reacties

!neke zei…
Leuk Ingrid !!!!
Lekker relaxen met ons"freubel"materiaal !!!
groeten Ineke
Diny zei…
Prachtig kaartje Ingrid....net als de vorige....super leuk gedaan!
Groetjes Diny
Scraptastisch zei…
Hallo Ingrid,
Wat een gezellig en enorm leuk bezoek aan mijn blog, dankjewel!!! Een stoere label heb je gemaakt met de grote tekst en de vlaggetjes staan er feestelijk op. Mooie afleiding als je niet van voetbal houdt, ik kijk het ook niet, hihi Ik bewaar sommige restjes om er kleine labeltjes van te maken maar gooi ook wel eens wat restjes weg hoor! Fijne dag vandaag samen met Lieke!
xx Gerie
Sigrid1972 zei…
Leuke kaart Ingrid...
Groetjes, Sigrid