kerstkaart week 24

HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag...

Laatst toen ik kadootjes voor mijn team maatjes bestelden, zat er nog wat 

in mijn winkelmandje van mijn laatste bezoek, aan die site, en het waren de leuke plaatjes

van Marian Design, met de leuk gnomes.. 


Ik doe dat wel vaker, als ik een leuk product zie, dat in mijn winkelmandje 
stoppen, en vervolgens een lange tijd later, het weer tegen komen. 
Ik maakte met de leuke afbeelding een schudkaartje. 
Het schudmateriaal is ook kerst gerelateerd..

klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC..

Vandaag is de verjaardag van Paul, de dag staat redelijk vol 
met afspraken, want we gaan verbouwen in September, 
en zijn bijna rond met uitzoeken en bestellen van materialen, 
vandaag komen ze de tussendeur opmeten. 

Zondag gaan we uit eten, en gisteravond hadden 
we al gezellig bezoek van familie van Paul. 
Vanavond ga ik de nachtdienst in voor 3 nachten, 
en dan vakantie.....




Reacties

wat een mooi schudkaartje met leuke papier en plaatje, leuke details heb je gebruikt
gefeliciteerd met Paul en succes met al je bezigheden
groetjes ellen
leuk, gezellig kaartje heb je gemaakt, mooi
grtjs,martina
Colien zei…
Proficiat met Paul, gezellig dat jullie het uit eten nog tegoed hebben.
Mooie kerstshaker heb je gemaakt, tof in die frisse kleurtjes.
En blij met de kadootjes :)
grtz Colien
allereerst van harte met Paul, gezellig drukke dag toegewenst.
En wat een leuke kaart heel vrolijk met die lieve gnome.
Nog even er tegen aan en dan genieten van je vakantie.
Liefs Annemarie en Merit.
Marijke zei…
Gefeliciteerd met je mannetje! Gezellig een etentje! En je kaartje is mooi geworden! Leuk die kerst schudde dingetjes erbij! Helemaal top! Heerlijk vakantie in het verschiet. Lekker even genieten voor de drukte van het verbouwen komt! Groetjes Marijke
Daphne zei…
Dat is een goede tip, misschien ga ik dat ook eens doen, dan heb je nog tijd om erover na te denken en als je het na een tijdje nog steeds leuk vind kan je het kopen.
Wat een leuke kaart met een heel leuk plaatje.
Het schud gedeelte maakt het extra feestelijk.
Gefeliciteerd met je man en succes met de drukte.
Daarna lekker werken en dan, joehoeeee, vakantie!!
Proficiat met Paul en wat een leuke vooruitzichten, al vind ik verbouwen toch een ding. Als het klaar is, is het natuurlijk helemaal super.

De kaart die je vandaag showt is ook erg leuk met dat schudmateriaal erin. herkenbaar van het winkelmandje al gebeurd het mij dat het dan, als ik het wil kopen, niet meer zo goedkoop is als toen ik het erin deed. Hahaha


Lieve groet en geniet, Petra
joke zei…
Wat een leuke schudkaart heb je gemaakt met dit leuke plaatje. Van harte gefeliciteerd en veel plezier.
Groetjes Joke
Jantine zei…
Heel mooie schudkaart, Ingrid. Ik stop ook wel eens iets in een winkelmandje of zet het op een verlanglijstje bij een winkel, maar soms duurt het dan zo lang dat het inmiddels niet meer te krijgen is :-)
Geeft niet, ik heb nog wel iets...
Gefeliciteerd met Paul, sterkte met je nachten.
Groetjes
Jantine
Epie zei…
Een mooie Shakercard met een grappige kerstman
Fijne voetbalavond en weekend met groeten Epie xx
Super schattig kerstkaartje met zo`n leuk papier en lieve gnoom.
GerJanne zei…
Hoi Ingrid,
nog van harte met Paul! En jij zit dus ok weer in de nacht.... is dat lang geleden voor je? Ik moet er nu 6 achter elkaar, dit is nummer 4.
Het is echt een ramp hier.
Je kaart is super, zo leuk ook met het schudgedeelte! Succes met de voorbereidingen voor de verbouwing.