HAAI


HI, 

Welkom op deze zondag, vaderdag.... 

Vorige week hadden we teamdag bij Knutsels & Kadootjes, 
het was zo leuk elkaar weer te zien, en we hebben gezellig gekletst, 
Hermien heeft ons verwend met lekker dingen, en ze had ook een workshop 
voor ons in petto. Ze gaf ons het HAAI pakket kado van Dutch Doobadoo. 


Een heel gaaf pakket, met het mooie papier in rood -wit - blauw, kleuren waar ik heel blij van wordt. 
en een uitdrukvel met de leuke haaien. 
Het kaartje hierboven hebben we tijdens de workshop gemaakt, voor mij een struggle, 
want ik heb niet veel met lijntjes zetten en vouwen, maar uiteindelijk gelukt. 
In het envelopje zitten verschillende vouwen, zodat je er tags in kan doen. 
De bovenste hoorde bij het patroon, en net boven de haai, zit er nog een die heb 
ik er nog bij gemaakt... 
De komende tijd ga ik nog meer kaartjes ermee maken, nu is de tijd ervoor om 
dit papier te gebruiken..

Dankjewel Hermien, het was weer leerzaam en gezellig, 
en natuurlijk ook voor mijn teammaatjes bedankt, we zijn weer verwend, 
met lekkers en leuks. Ik had zelf ook wat mee genomen, maar natuurlijk 
weer vergeten om foto's ervan te maken... 

Fijne zondag gewenst, 





 

Reacties

Diny zei…
Wow....wat heb je een super GAVE kaart gemaakt Ingrid....heel erg leuk gedaan!
Jullie hebben het weer gezellig gehad zoals ik lees!
Groetjes Diny
GerJanne zei…
Heel leuk geworden Ingrid. En het worstelen met vouwen hadden we allemaal wel een beetje hoor.
Het was zeker gezellig! Altijd he??
Daphne zei…
Wat kan dat soms lastig zijn hè, met lijntjes en vouwen en als recht op je kaart.
Ik vind het een hele leuke kaart, met die lieve haai en vrolijk paier.