Tag kaart - vissen

HI, 

Welkom zo vlak voor het weekend is...
Altijd een fijne dag, die vrijdag, ook als ik moet werken, vind ik het 
op een of andere manier een fijne dag. 

Vandaag laat ik een tag kaart zien, voor wie de kaart bestemd is weet ik nog niet..
gewoon voor de voorraad, want zoveel voorraad heb ik niet meer. 



Is het een soort tropische vissen aquarium, of een kijkje in de zee. 
Er zwemmen in ieder geval vissen rond in het water..
Deze vissen zijn van MD, ook het papier is ervan. 

Bij 4- seasons challengeblog hebben ze deze keer als thema - water. 

Fijn weekend alvast gewenst, ik ben nog twee nachten aan het werk van de 3. 
Zondag ben ik er weer....







 

Reacties

deze is leuk geworden, mooi
grtjs,martina
Colien zei…
Mooie tag is het geworden!
Dankjewel voor je deelname aan onze water-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien
Epie zei…
Toffe label met de visjes in het water , leuke uitdaging
Fijn weekend met groeten Epie