kerstkaart week 26 - start challenge

 HI, 

En welkom bij week 26 van de kerstkaartjes..

Dat betekent in weken gezien dat we precies op de helft van het jaar zijn. 

Vandaag de laatste donderdag van de maand, gaat er ook een nieuwe challenge van start. 

Deze keer koos Bep: 

maak een kaart volgens de schets...



Je ziet dat ik van de banner, een soort fishtail heb gemaakt, 
dus eigenlijk juist net andersom, kwam ik te laat achter. 
Maar de schets is nog heel goed zichtbaar en dat is het belangrijkste.. 

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC..
Je kan vanaf morgen weer meedoen met de challenge. 
Vandaag kan je je kaart nog de hele dag linken, tot 23.55 uur vanavond. 

Fijne donderdag gewenst...







Reacties

wat een mooi kaartje met de leuke sketch, leuk papier en leuke details heb je gebruikt
groetjes ellen
Ik vind het mooier met die fishtail...
Prachtige inspiratiekaart.
Fijne donderdag
Nancy
Prachtige kaart en ik vind de fishtail ook mooier!
Groetjes, Caroline
!neke zei…
Leuk die fishtail !!!!
Bij mij is hij ook niet precies...zag ik ook later pas.
groeten Ineke
marian zei…
Een prachtige voorbeeldkaart heb je gemaakt.
Groetjes van Marian.
Marijke zei…
Ik vind het wel heel creatief gevonden hoor Ingrid! Een mooi kaart is het geworden! Hij mag blijven! haha! Groetjes Marijke
Diny zei…
wat heb je een leuk voorbeeldkaartje gemaakt Ingrid!
Groetjes Diny
Anoniem zei…
Inderdaad is de sketch goed te herkennen Ingrid, een leuke kerstkaart ter inspiratie voor de challenge.
Lieve groetjes Miranda
Suzan zei…
Supermooie kaart Ingrid!
Groetjes Suzan
Nelleke zei…
Leuke sketch en uitdaging, dat gaat nog wel lukken zo voor de vakantie. Jou kaart is leuk, daar doet het foutje niets aan af.
Dank je wel voor de leuke kaart van het KKT welke bij bij aangekomen is. Hij staat hier te pronken tussen alle andere leuke kaarten die ik gisteren kreeg. groetjes, Nelleke