nieuwe woning

 HI, 

Vandaag is de laatste dag dat je nog mee kan doen met de challenge 

bij 4 Seasons challengeblog. Juffrouw nippertje....dus hier nog twee kaartjes.. 

Woensdag schreef ik al dat ik opdracht had gekregen om verhuiskaartjes te maken, 

of in ieder geval nieuwe woning. Woensdag liet ik er al eentje zien. 

vandaag zijn het er 2, met dezelfde schets... 




Dit bovenstaande kaartje doet met bij 4- seasons challengeblog #80 - schets


Het is een leuke schets, heel bruikbaar, ik heb er nog een kaartje mee gemaakt, 
maar dit kan ik pas veel later laten zien. 
Altijd handig zo'n mooie schets..

Fijn weekend alvast gewenst...







Reacties

Daphne zei…
De sketch is héél bruikbaar.
Ik maakte er ook al meerdere basis kaartjes mee, hoef ik die tzt alleen nog af te maken met het juiste plaatje of stans dingetje erop.
2 Leuke kaartjes, ik hou van dat groen, Jade groen en laat onze dochter nou zo heten.
Wat een ontzettend leuke kaartjes zijn het geworden met mooie kleuren! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle
GerJanne zei…
Heel stoere kaartje vind ik het! En die sketch is echt leuk he? Ik heb er en variatie mee gemaakt. Vandaag op mijn blog ;-)
Colien zei…
Wat een mooi verhuiskaartje met de sleutels naar aanleiding van onze sketch!
Toffe kleurtjes heb je gebruikt.
Bedankt voor het meedoen op het 4 Season blog.
grtz Colien