challenge knutsels en kadootjes

 HI, 

Welkom bij een nieuwe post, 

vandaag gaan we van start met een nieuwe challenge bij K&K..

Deze keer gaan we vragen om: 

stempel je eigen achtergrond

dat kan met een grote achtergrond stempel, maar dat kan ook kleiner 

met allemaal bij elkaar passende stempels...




Ik gebruikte een achtergrondstempel van SU, een oudje..
Ik stempelde met roze inkt op roze papier...
Daarop maakte ik een banner, de raampjes e.d zijn van ECD en horen
eigenlijk bij een planner, maar ik vond het wel een leuk effect geven. 





klik hier! om naar het blog te gaan van K&K, 
en laat je inspireren door de mooie voorbeelden 
van iedereen, en doe ook gezellig met ons mee..
De koudere dagen komen weer, dus weer meer 
knutseltijd...Fijne zondag gewenst... 






Reacties

Colien zei…
Gaaf gedaan dat roze op roze, leuk effect! De bloemen achter de raampjes vallen goed op zo in zwart/wit.
grtz Colien
Elly zei…
Een leuke kaart.
Groetjes Elly
Gaaf die grote achtergrond stempel en het effect met die raampjes is erg leuk.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Heel mooi! Leuk al de verschillende voorbeelden op ons blog!
Daphne zei…
Ooooooh ja, tuurlijk, op roze papier gestempeld, ik zat al te kijken en te denken, hoe heb je dit toch gedaan, haha, eigenlijk heel logisch.
Heel leuk kaartje, ik vind de kleur en daarbij alleen het zwart en wit precies goed op deze manier.