kerstkaart week 42

 HI, 

Ik heb jullie afgelopen maandag al een schudkaartje laten zien, 

ik was gastdesigner bij 4 Seasons challengeblog.. 

Naast het schudmateriaal wat ik daar liet zien wat ik had gekocht, 

kocht ik ook snow schudmateriaal van Marianne Design... 


Ik kocht ook de shakerblister deze is iets groter als ik maandag 
gebruikte en niet zo hoog, deze is van Studio Light... 

Kijk het beertje gezellig in de sneeuw zitten.. 
klik hier! om naar het blog te gaan van 4 Seasons je kan daar 
nog steeds een shaker kaart linken.. 

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC, daar kan je nog steeds je 
kerstkaart linken, de link van vandaag is open tot 23.55 uur vanavond.. 

Fijne dag gewenst.. 







Reacties

Daphne zei…
Leuk hoor, het is net echt een laagje sneeuw.
Jantine zei…
Heel leuke shakerkaart, Ingrid! Geeft een mooi effect, deze sneeuw.
Groetjes
Jantine
Anoniem zei…
Een leuk kaartje hoor Ingrid! Een leuk effect met deze sneeuw en de beer vind het heerlijk! Groetjes Marijke
Epie zei…
Mooie Shakercard met sneeuw Ingrid , ja het boompje beestje waren op vakantie
Fijne dag Epie
Angélique zei…
Een heel mooie, lieve kaart. Mooie kleurencombinatie.
kijk die lieverd zitten in een lekker laagje poedersneeuw!!
leuke kaart.
Liefs Annemarie en Merit
Enig kaartje en lief beertje op een laagje sneeuw :)
marian zei…
Een prachtige schudkaart heb je gemaakt en een lief plaatje gebruikt.
Groetjes van Marian
Renate zei…
Aaaahw... Kijk dan toch wat een dotje. Super leuk gemaakt.

-xies- Renate.
Anoniem zei…
Super leuke kaart, mooi al die sneeuw!
Groetjes Trudy
Yvonne zei…
Wat een lieve kaart heb je gemaakt Ingrid. Heel mooi met de sneeuw.
Groetjes, Yvonne.