Reminder challenge

 HI, 

Welkom bij een nieuwe week, het is in het zuiden van Nederland 

herfstvakantie, heerlijk, ik heb zonder dat ik het aangevraagd heb, 

ook bijna de hele week vrij, ik moet anderhalve dag werken..

Op de planning staat in ieder geval kaartjes maken, want na een hele drukke periode

afgelopen 4 weken ben ik 6 dagen vrij geweest, de rest heb ik gewerkt. 

Ben ik nu bijna 6 dagen vrij in 1 week, niet te geloven. 

Afgelopen week bedacht ik me voor mijn avonddienst, dat  de reminder van 

4-seasons challengeblog er aan komt, ik was gastdesigner, dus je mag dan ook 

een reminder kaartje maken als je wilt. Nu is een schudkaartje een uitdaging voor mij, 

maar ik kocht schudmateriaal bij een webshop, en ging ermee aan de slag...


Het is een kaartje geworden in mooie paars - lila - aquatint, wat terug komt 
in de achtergrond. Het schudmateriaal, zijn hartjes, nopjes en staafjes, 
zwart rose en wit van Studio Light
de shakerblister is van MFT, de muziek cirkel en tekstcirkel is natuurlijk van MD

Ik kende het nog niet dit schudmateriaal, maar ik ben er ook helemaal niet meer in thuis, 
maar wel heel handig, ik heb nu dus dit materiaal dus er komen zeker nog meer 
schudkaartjes...




klik hier ! om naar het blog te gaan van 4- Seasons challenge blog..
En doe gezellig mee zou ik zeggen.. 


Fijne dag gewenst... 







Reacties

Elly zei…
Een hele mooie schudkaart. Ja ik heb veel van dit schudspul, maar maak weinig schudkaartjes.
Groetjes Elly
Angélique zei…
Een leuke swingende kaart, mooi gemaakt.
Geniet van je welverdiende vrije dagen!
leuk kaartje heb je gemaakt !
geniet van je vakantie ! wij moeten hier nog 2 weekjes, komt wel goed
grtjs,martina
Colien zei…
Superleuke shaker, gaaf dat fleurige papier!
Bedankt voor je reminderkaartje, daar zijn we blij mee.
Geniet van je vrije dagen en veel knutselplezier.
grtz Colien
Diny zei…
wat heb je dat leuk gedaan Ingrid....prachtig kaartje en het schudmateriaal is gaaf zeg!
Groetjes Diny