kerstkaart week 41

 HI, 

Het is alweer donderdag, dus tijd voor een kerstkaartje. 

Deze week alweer het 41e, het wordt bijna tijd dat ik ze ga schrijven...

Ik vind het fijn om altijd een persoonlijke boodschap mee te geven... 



Deze keer wat oude papiertjes bijeen gezocht..
De sneeuwpop met boom staat in een soort bol, maar dan meer ovaal. 
nog wat ijs sterren toegevoegd die ook terug komen op het papier. 

klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC..
Doe gezellig met ons mee vandaag, tot 23.55 uur kan je je kaart linken..

Fijne donderdag..
















Reacties

Elly zei…
Het is een mooie kaart. Ja iets erbij schrijven is zeker leuk en moet je ook de tijd voor nemen.
Groetjes Elly
Angélique zei…
Oh, wat een mooierd!
Anoniem zei…
Een mooi kaartje Ingrid! Leuk die sneeuwvlokken erbij! En dat schrijven is inderdaad nog een dingetje! Gaat veel tijd in zitten. Ik doe niet overal persoonlijk iets bij schrijven, ik laat de computer het doen en dan uitprinten! Mijn handschrift gaat niet zo goed meer! Groetjes Marijke
Jantine zei…
Heel mooie kerstkaart, Ingrid! Leuke sneeuwpop in zijn bol, mooie papiertjes ook al zijn ze oud(er).
Groetjes
Jantine
Diny zei…
Wat een prachtige kaart is dit Ingrid!
Heb je over de sneeuwpop soms vellum gedaan?....ik vind het zo mooi!
Groetjes Diny
marian zei…
Een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt.
Groetjes van Marian.