kerstkaart week 43 - start challenge oktober

 HI, 

Welkom bij een nieuwe donderdag, vandaag is het de laatste donderdag van de maand Oktober, 

dus we gaan starte met een challenge..

We gaan een kaart liften van Rosina, we vergeten haar niet, en willen haar op deze 

manier herinneren, je hebt 1 week lang de tijd om haar kaart te liften..



Hieronder zie je de kaart van Rosina die je mag liften 


Van deze kaart is een schets gemaakt, als je dat makkelijk vindt om een kaart mee te maken..


Zoals je ziet heb ik een eenvoudiger versie gemaakt, maar de schets blijft herkenbaar. 

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC, 
je wekelijkse kaart kan je vandaag de hele dag linken tot 23.55 uur, 
de kaart voor de challenge is vanaf morgen te linken tot en met 
2 november 23.55 uur... 

Doe gezellig met ons mee zou ik zeggen... 



Reacties

Een vrolijk kaartje Ingrid.
Een heel leuk vrolijk kerstkaartje n.a.v de sketch.
Liefs Annemarie en Merit
een mooie, sfeervolle kaart heb je gemaakt, geslaagd
grtjs,martina
Jantine zei…
Heel mooie kaart, Ingrid. En zo fijn dat je een wat eenvoudigere sketch maakte, want het was een heel gepuzzel! Leuk papier gebruikte je en mooi hoe je de boompjes van Rosina ook op jouw kaart laat terugkomen.
Groetjes
Jantine
marian zei…
Heel erg mooi deze kaart volgens de sketch , ik ga ook mijn best doen.
Groetjes van Marian.
!neke zei…
Heel leuk zo Ingrid !!!!
groeten Ineke
Anoniem zei…
Een leuk kaartje heb je ervan gemaakt Ingrid! Hopelijk doen er veel mensen mee met de sketch! Ik zie jouw versie niet hier op je site? Ik had hem aangepast in het blog! Groetjes Marijke
Daphne zei…
Ooooh, nu zie ik het, jij hebt de sketch ietsjes vereenvoudigd.
Met het is nog steeds heel mooi.
Vind sowieso de gedachte en mooi en ga zekerheid meedoen.
Mooie kaart Ingrid en wat fijn dat Rosina zo toch in onze gedachte blijft.

Lieve groet, Petra