HI,
Hallo, vandaag laten we de reminder kaart zien van de challenge bij K&K..
huisje, boompje, beestje
Ik maakte een kaart met de boompje bomen stempel van SU,
het huisje van SU, de krans, en het hertje van Marianne Design..
Het is een beetje een CAS kaart geworden, For You erop gestempeld,
je kan het voor veel gelegenheden gebruiken..
klik hier ! om naar het blog te gaan van K&K..
Fijne zondag gewenst..



2 opmerkingen:
Ik vind hem erg mooi Ingrid.
Groetjes Elly
Wat een geweldig leuke kaart Ingrid!!!
Een reactie posten