HI,
Hallo, welkom bij een nieuwe donderdag,
deze keer laten we bij 52WTC een reminder kaartje voor onze challenge:
maak een wiebelkaart
dit werd gekozen door Martina, en is weer eens wat anders voor je kerstkaartje
ik gebruikte de leuke auto uit een blok van decocraft van de Action
een boompje en een rendiertje erbij, en klaar was mijn kaartje..
De leuke cirkelstans met tekst komt hier goed van pas
klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC....
vandaag kan je de hele dag je kaart linken tot 23.55 uur vanavond.
Fijne donderdag...



11 opmerkingen:
Een prachtige kaart met deze mooie auto!
Groetjes, Caroline
Oh heel mooi deze kaart, de auto komt echt zo mooi uit ook.
Groetjes Elly
Wat gaaf gedaan Ingrid....heel erg leuk met de auto met cadeautjes erbij!
Groetjes Diny
Een heel toffe kaart met die mooi versierde auto, het hert en de boom passen er mooi bij.
Heel gave kaart, Ingrid. Wat een mooie auto. Als ie maar niet tegen het hert aanrijdt :-)
Groetjes
Jantine
Wat een geweldige kaart heb je gemaakt. Het lijkt of alle onderdelen bij elkaar horen. De kaart is echt helemaal af!
groetjes van Ank
Wat een super leuk kaartje geworden Ingrid! Mooi past die auto er op! Heel mooi gedaan! Groetjes Marijke
Supermooie schommelkaart Ingrid!
Groetjes Suzan
Wat leuk met die toffe auto op je schommelkaartje!
Groetjes
Nancy
Wat een gave schommelkaart, leuk die auto...
Liefs Annemarie en Merit
Wat een super wiebelkaartje!! Mooie combi van materialen.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde
Een reactie posten