donderdag 17 februari 2022

kerstkaart week 7

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe kerst donderdag..

Deze keer een makkelijk kaartje, met wat uitdrukplaatjes uit een stansblokje, 

wat ik nog gevonden had, ja af en toe moet je wat dieper graven in je spullen, 

en niks weg gooien he  ? ?



De tekst is van de cirkel stans van Marleen - Marianne Design...

Als je op de afbeelding hierboven klikt kom je op het blog van 52WTC..
En mee doen kan tot 23.55 uur vanavond...

Fijne dag gewenst, morgen weer een ander kaartje..




11 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Mooie kerstkaart Ingrid
Groetjes
Nancy

GerJanne zei

Ook deze is heel leuk. Die uitdrukplaatjes moet je inderdaad niet weggooien. Ze kunnen altijd van pas komen!

Jantine zei

Heel mooie kaart, Ingrid, dat is weer een goed gevonden schat in je voorraad!
Groetjes
Jantine

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooi papier en plaatjes!
Groetjes, Caroline

!neke zei

Mooie sfeervolle kaart !!!!!
Groeten Ineke

Trudy zei

Leuke warme kerstkaart!
Groetjes Trudy

Annemarie en Merit zei

Wat een schattig winters kaartje heb je gemaakt met de gevonden uitdrukplaatjes!

Liefs, Merit en Annemarie

Diny zei

Zeker niks weggooien Ingrid....zie hier wat een leuke kaart je hebt gemaakt!
Groetjes Diny

Antjes kaartcreaties zei

Het is een heel leuke winterse kerstkaart Ingrid.
Leuke plaatjes en mooie kleuren!
Groetjes Antje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Inderdaad wie wat bewaart.. Een mooie winterse kaart met een lief plaatje Ingrid. Leuk zoals je die tekst gebruikt hebt.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Leuke kaart met het winterse plaatje!
Groetjes, Eri