verjaardag - 25 jaar

 HI, 


Gisteren was de verjaardag van Lieke, ze werd 25 jaar. 

Ik moest vorige week nog even aan de slag om een verjaardagskaartje te maken. 

Dit is het geworden: 



alhoewel je het op het eerste gezicht niet zou zeggen is het een 1 laags kaartje geworden.. 
aan de hand van de liftchallenge #187


het is de bedoeling dat je je masks uit de kast gaat halen. 
De basis is een mint groene kleur - daarop met met een mask distress oxide inkt 
de achter grond gemaakt, het rondje gebruikte ik daar ook al als mask en plakte ik af. 
Daarna heb ik weer een andere mask gepakt en met gesso pasta wit, nogmaals 
erover heen gegaan. Daarna heb ik de cirkel een kleur gegeven, 
met twee kleuren groene distress oxide inkt. De 25 als blikvanger in de cirkel, 
en nog twee leuke tekst tabjes en het kaartje was klaar.... 

Ik wens je weer een mooi begin van een nieuwe week... 
Lieke is nog gezellig twee dagen thuis, ik ben gewoon aan het werk, 
en Paul ook. 
Het probleem met reacties achter laten is hopelijk opgelost..
en kan ik weer op iedereen zijn blog komen kijken... 








Reacties

Diny zei…
Wat een leuke kaart voor je jarige dochter Ingrid!
Groetjes Diny
GerJanne zei…
Oh! Nog van harte met Lieke! 25 jaar! Het is toch ongelooflijk!
Je kaart is heel mooi! Prachtig met die masks! Ik ga er binnenkort eens voor zitten!
Marjan zei…
Van harte nog met Liekes verjaardag! Wat een gave, tikje stoere kaart maakte je voor haar met de Liftchallenge techniek, heel mooi gedaan! Fijn dat je meedoet, Ingrid.
Proficiat met deze mijlpaal! Leuk dat je de lifttechniek voor je jarige dochter hebt gebruikt. Mooie kleuren heb je gekozen! Dankjewel voor je mooie lift kaart!
Cornelie zei…
Mooi effect op het gekleurde cardstock. Hele toffe kaart geworden! Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge en nog van harte met je dochter!