kwaak

HI, 

Welkom bij een nieuwe week, 

gelukkig is het weer nog steeds bagger, zodat ik wel wat creatieve uitspattingen kan 

doen binnen. Jammer dat het niet anders is, maar daar hebben we gelukkig geen invloed 

op. Ik kreeg laatst een berichtje van een oud-collega, zij bestelde eerder altijd kaartjes bij 

mij of ik nog kaartjes voor haar wilde maken. Nu is het zo, dat ze meestal een hele 

stapel besteld..ze denkt dat ik productiewerk kan leveren, maar daar doe ik niet aan..

Dus ik ben dankzij het weer, wel weer even meer creatief bezig...  




De kikker is een oudje maar de enigste kikker die ik heb, ik verfde hem 
met ecoline brushmarkers, het papiertje is van SU

Bij 4 Seasons vragen ze om een kikker - 4 Seasons challengeblog - #79

Vertelde ik vorige week dat ik naar de crematie ging van een bewoner die was overleden 
ik was van die bewoner persoonlijk begeleider, heb ik vrijdag avonddienst, en komt er nog een bewoner te overlijden, ook waar ik persoonlijk begeleider van was. De 4e in 6 weken tijd. Ik gaf al aan dat 
ik het erg heftig vind allemaal, je doet je werk maar het doet iets met je dit allemaal..
Je bouwt echt een persoonlijk band op, met de bewoners en familie, en daar moet je wel 
weer afscheid van nemen...pff zo verdrietig....Ik kom vandaag uit de nachtdienst, 
en morgen een ochtend werken, en dan pas donderdag weer....als het droog is ga ik 
nog wandelen, en anders nog even achter de knutsel tafel....
Geniet van de week...




Reacties

geslaagd en leuk kaartje heb je gemaakt, mooi
grtjs,martina
Angélique zei…
Een heel leuke kaart.
O jeetje, wat heftig op je werk, heel veel sterkte. Natuurlijk grijpt het je aan als een cliënt overlijdt, laat staan zoveel in korte tijd.
Colien zei…
Heel leuk kaartje met je oude stempel!
Bedankt dat je meedoet met onze kikker-challenge op het 4 Season blog.
Sterkte met de nare kant van je werk, kan me voorstellen dat het heel wat met je doet...
grtz Colien
Hi Ingrid, ook al is het een oudje, de kikker is wèl nog heel erg leuk! En tof ingekleurd ook. Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle en veel sterkte met de heftige perikelen, dat zou mij ook zeker erg raken.