Kleurenkaart

HI, 

Welkom bij een nieuwe blog post..
Vandaag op deze zondag starten we met een nieuwe challenge bij K&K. 
Deze keer gaan we aan de slag met een kleurenkaart..

maak een kaartje volgens het kleurenpallet

het zijn hele mooie zomerse/voorjaarskleuren




Ik gebuikte papiertjes van SU, de bloemenstansen zijn van Marianne Design. 

 


klik hier! om naar het blog te gaan van K&K. 
Je kan daar ook zien of je winnaar bent geworden van onze vorige challenge. 

Ik heb weer problemen met blogger, ik kan geen foto's meer in een bericht zetten. 
Allemaal niet handig die probleempjes, nu even via een omweg gedaan, maar 
fijn is het niet...

Geniet van je zondag, vandaag nog werken, en morgen 
begint mijn weekend. Ik ga wandelen in de buurt van Arnhem naar 
rondom de hemelse berg. Nooit van gehoord, maar het zal zeker 
heel mooi zijn. Eerst een treinritje dan wandelen en daarna 
nog wat drinken en dan weer terug met de trein.. 





Reacties

!neke zei…
Mooi Ingrid !!!!
groeten Ineke
Diny zei…
Wat een mooi kleurig kaartje Ingrid....leuk gedaan!
Groetjes Diny
Angélique zei…
Je hebt een mooie voorbeeldkaart gemaakt.
Veel plezier met wandelen, het zal mooi weer worden, zeggen ze. Fijn "weekend".
Epie zei…
SUPERLEUK Ingrid...
Groetjes Epie