kerstkaart week 14

 HI, 

Welkom bij deze donderdag. 

Ik had nog wat restjes kerstpapier op mijn buro liggen, 

dus weer eens de ronde vakjes mal tevoorschijn gehaald. 



De notenkraker staat er heel parmantig te staan. 
Ik vind ze zo leuk, in het Outlet centrum hier vlakbij, 
hebben ze rond de kerst altijd van die grote notenkrakers staan. 
Het papier is van Bella lullu. 

klik hier ! om naar het blog te gaan van 52WTC..
Je kan ook je challenge kaart, iets met een gewei, nog steeds linken. 

Fijne donderdag gewenst. 







Reacties

Nancy zei…
Hey Ingrid,
Mooie restjeskaart werd het. Deze snijmal leent zich er perfect voor om restjes te verwerken...
Liefs,
Nancy
GerJanne zei…
Heel leuk Ingrid. Ook vakjes, ideaal voor restjes!
Angélique zei…
Een heel leuke kerstkaart, je hebt de papiertjes mooi gecombineerd.
wat een mooi kaartje met de leuke restje papier
groetjes ellen
Anoniem zei…
Zeker een leuk kaartje met die restjes! En die notenkrakers ben ik ook gek op! We gingen altijd naar Duitsland rond de kerst en daar zagen we ze al veel voor ze hier een beetje kwamen! Ben er zeker fan van. Heb er ook verschillende gekocht toen! Je kaartje is top hoor! Groetjes Marijke
Anoniem zei…
Hele leuke gezellige kaart met de restjes!
Groetjes Trudy
!neke zei…
Super leuk !!!!
groeten Ineke
Femmy zei…
Prachtige kaart, groetjes Femmy
joke zei…
Schitterende ronde kaart en mooi om zo je restjes te verwerken.
Groetjes Joke
Jantine zei…
Leuke kaart met al die restjes papier, Ingrid! En die notenkrakerpoppen vind ik ook altijd leuk.
Groetjes
Jantine
Daphne zei…
Mooi wat restjes weg gewerkt.
Het is een vrolijke kaart, met al die verschillende dp-tjes.
Een hele leuke kaart en ja..ik kan zelfs bevestigen dat ze er inderdaad staan zo tegen de kerst. Ik vind ze ook altijd erg leuk om te zien. De hele outlet is verzorgd en netjes opgezet.

Lieve groet, Petra
Heel leuk zoals je de vakjes ingevuld hebt Ingrid. Ik vind notenkrakers heel leuk mede omdat ik de film ao mooi vind.
Lieve groetjes Miranda