challenge reminder K&K

 HI, 

Welkom op deze zondag de 14e April, 

de verjaardag van Lieke, yeah, we hebben al gezongen en versierd, 

en natuurlijk kadootjes uitgepakt. Vandaag wordt ze presies een kwart eeuw oud. 

Daarom is dit bericht iets later dan gedacht, want gisteravond gingen we

uit eten voor de verjaardag, en daarna rats vergeten het bericht te plannen..

Dus bij deze: 

een kaart met een doorkijkje

ik maakte het onderstaande kaartje.. 


Het bovenste en onderste kaartje is echt hetzelfde, 
het lijkt een andere kleur..
De kleur is echt zoals hieronder


Ik sinds afgelopen week problemen met blogger, 
ik kan namelijk mijn blog niet meer zien, en ook dat van 52WTC.. 
gisteren heeft Lieke het geopend via een privé modus en dan kan het wel..
balen dat het allemaal zo omslachtig moet gaan... 

Ik wens je in ieder geval een fijne zondag, 
en ik kan weer een bezoekje aan jullie brengen, al gaat het heel omslachtig 
het lukt in ieder geval.. 

klik hier! om naar knutsels en kadootjes te gaan.. 









Reacties

Scraptastisch zei…
Van harte Gefeliciteerd met je dochter Lieke, ook alweer een kwart eeuw,
de tijd vliegt Ingrid. Je hebt een mooie reminder gemaakt voor Knutsels
en Kadootjes! Ik ga kijken of mijn bericht gepubliceerd gaat worden,
niet leuk die blogger struggles!!!
xx Gerie
Diny zei…
Van harte gefeliciteerd met Lieke Ingrid.....wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
Groetjes Diny
Angélique zei…
Nog gefeliciteerd met je dochter.
Wat een mooie kaart laat je zien, fleurig.