Doorkijkje

 



HI, 

Welkom bij een nieuwe blogpost....
Ik had van de week zowaar een gaatje met tijd, om even te knutselen...
Ik had op de beurs in Den Bosch een mal gekocht van MD
voor diepte kaartjes mee te maken..
Deze lag nog steeds te wachten, ik heb er een soort van Hollands kaartje mee gemaakt. 



De afbeelding op de achtergrond lag nog op mijn buro, te wachten om gebruikt te worden..


Leuk modelletje en met de mal heel makkelijk te maken... 

Je kan met deze kaart meedoen bij Knutsels en Kadootjes..
Maar ook bij de Egel , en daar vragen ze om blauw bij te gebruiken.. 

Vandaag heb ik een vrije dag, en een hele lange dag, want Lieke ging 
vanmorgen terug naar Zeeland, dus ik ben vanaf 6.00 uur op, 
en ik heb al een kerstkaartje klaar voor morgen, gelukkig...

Fijne dag gewenst, 





Reacties

Irene zei…
Jummie cupcakes waaronder een 'knots' want de bakster is niet meer te zien 🤣 een enige verjaardagsdoorkijkkaart (Scrabble=heul veul punten 😉).
XxIrene
Marijke zei…
Wat een leuk doorlijkje en wat een leuk plaatje erachter! Mooi gemaakt en lekker genieten van je lange dag! Groetjes marijke
!neke zei…
Super leuk Ingrid !!!!
groeten Ineke
Colien zei…
Wat een heerlijk doorkijkje, mooi in blauw en leuke details!
Ik vind deze mal ook heel ideaal, de basis is makkelijk te maken en heel bruikbaar.
grtz Colien
Nelleke zei…
Leuk Ingrid, ik zag net bij Colien dat ze ook dezelfde stans heeft gebruikt. Lijkt mij ook heel makkelijk, in 1x goed. Dank je wel voor jou bijdrage aan de blauwe doorkijkkaart challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke