kerstkaart week 16

 HI, 

Gisteren liet ik al een felicitatie kaartje zien, met een doorkijkje, 

en doordat de mal toch nog voor het oprapen lag op mijn buro, 

maar meteen door voor een kerstkaartje.. 



De mal is van Marianne Design, en zo ook 
het papier


op de achtergrond zie je nog een stuk van een achtergrond vel, van Marleen, 
dat papier is ook van haar, met het andere deel van het achtergrondvel zie je volgende 
week een kaartje mee. Restjes gewoon meteen opmaken.. 


De sneeuwsterren zijn van SU, dat ik die doorkijkmal zo lang heb laten liggen 
snap ik niet, want je kaartje is zo klaar, en het is weer wat anders...

Zo dadelijk naar een crematie van een bewoner die afgelopen week overleed. 
Dit is al het 3e sterfgeval op mijn werk in 6 weken tijd..het mag nu even stoppen... 

Ik kan vandaag weer langs komen, het probleem, van geen blogs kunnen zien, is gelukkig weer opgelost..
Balen is dan dat ik alle tabbladen en inlog die ik altijd open laat staan nu kwijt ben, 
en ik weet niet altijd van alles sites de wachtwoorden...maar komt wel weer goed... 

Kijk je ook even bij 52WTC....en doe gezellig mee... 





Reacties

Prachtigebox kaart Ingrid, balen van blogger veel mensen hebben er last van.
GerJanne zei…
Wat een leukerd weer Ingrid. Die van gisteren was ook al zo gaaf!
Oh naar hoor zo kort na elkaar bewoners verliezen...sterkte!
wat een mooi kaartje met het doorkijkje en de leuke details
naar hoor zoveel bewoners te verliezen in zo'n korte tijd
groetjes ellen
Colien zei…
Ja, ook voor een kerstkaart is deze mal heel geschikt. Heel mooie kaart maakte je!
En wat verdrietig dat er zoveel mensen in korte tijd overleden zijn, sterkte...
grtz Colien
Femmy zei…
Super is je kaart Ingrid. Heel veel sterkte vandaag het is altijd moeilijk om van iemand afscheid te moeten nemen waar je voor gezorgd hebt weet ik uit ervaring. (Ook in de zorg gewerkt.) Groetjes Femmy
geweldig deze doorkijk kaart...
verdrietig zoveel mensen die in een korte tijd overlijden, beste ermee,
gelukkig blogger probleem weer opgelost.
liefs annemarie en merit
Diny zei…
Super leuk doorkijkkaartje heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes en sterkte,
Diny
Jantine zei…
Leuke doorkijkkaart, Ingrid. En slim om meteen dat achtergrond vel op te maken!
Balen van je websites en wachtwoorden, maar fijn dat het bloggerprobleem opgelost is.
Groetjes
Jantine
Een leuke doorkijkkaart Ingrid, een leuk tafereeltje zo. Dat is inderdaad verdrietig om zo snel achter elkaar bewoners te verliezen, dat hakt er zeker in. Fijn dat je weer op de blogs kunt komen.
Lieve groetjes Miranda
joke zei…
Mooi doorkijkje heb je gemaakt met deze mal. Wens je een gezellig weekend Joke