zaterdag 18 maart 2023

mixed media #3

 Hey hallo, 

Welkom op deze zaterdag, 

gisteren zag je het al een kaartje in een felgroene afdruk. En vandaag 

dus nog een kaartje met dezelfde afdruk, maar dan toch weer anders..

Ik gebruikte de mooie stempel van Art Journey, ik stempelde deze 

op een oud nederlands Woordenboek van Wolters, 

je weet wel van die hele dikke pillen, dus nog blaadjes genoeg, ha ha..


De vrouw kleurde ik in met stampin markers, en met een penseeltje en een klein 
beetje water, kun je dit uit smeren. 

De komenden dagen nog meer kaartjes a la mixed media..

Gaat het al vervelen ? 
Fijn weekend alvast gewenst... 





5 opmerkingen:

Diny zei

Wow....wat MOOI Ingrid....eens iets heel anders he!
Groetjes Diny

Femminde zei

Oh deze is echt super geworden Ingrid!!
Fijn weekend verder!!
Groeten van Femminde

Marjan zei

Supergave mixed media kaart, heel tof gedaan Ingrid! Ja, die oude woordenboeken komen bij deze stijl goed van pas!

Trijntje zei

Prachtig! Groeten Trijntje

Daphne zei

Vervelen, nee hoor, juist heel erg mooi, deze kaart.
Ik was vanmiddag even in een kleding zaak en deze kleur groen wordt helemaal mide deze zomer, hihi, leuk detail