mixed media #2

Hey hallo, 

 Afgelopen woensdag zagen jullie al het eerste mixed media kaartje wat ik 

maakte voor deze serie..

Vandaag een kaartje met de mooie vlinder van Art Journey, 

de achtergrond van de vlinder, is dezelfde achtergrond als het kaartje van woensdag.. 



Wat oude stempels op de achtergrond van Eline Pellinkhof, 
en met een mask met gesso wat gewerkt..

Ik heb nachtdienst vandaag, dus ik lig de hele dag lekker 
in mijn bedje. Voor mij is het een hele mooie afwisseling om 
af en toe nachten te werken, ik voel me na jaren alleen maar 
nachtdienst te hebben gedraaid, als een vis in het water..
in de nacht..ha ha...

Alvast een fijn weekend, 
morgen weer mixed media...




Reacties

is helemaal geslaagd ! mooi resultaat
grtjs,martina
Els zei…
Super wat een mooi kaartje.
Groetjes, Els