Hey hallo,
Vandaag laat ik een kaartje zien voor de reminder van K&K
letterbak
ik heb een kaart met verschillende grote strookjes gemaakt..
de jij stans is van Karin Joan..
ik maakte nog een kaart met het papier met allemaal vierkante blokjes
de tekst is van MFT
Het papier is van SU, en leent zich echt voor dit soort kaartjes
een bonte mix met allerlei printjes en kleuren.
klik hier! om naar het blog te gaan van K&K..



6 opmerkingen:
Wauw! Dat zijn twee mooie kaartjes! Ik vind je designpapier prachtig, echt heel geschikt voor dit soort kaarten.
Groetnis Nynke
Leuke kaartjes, restjes gewoon sparen :-)
Het lijkt wel stof. Super mooi!
Beide kaartjes zijn prachtig en de JIJ stans gebruik ik ook graag.
Groetjes, Els
Oh joh, wat vindt ik dit mooi.
Wat een prachtig mooi papier is dit.
TOFFE reminder voor K&K Ingrid , fijne avond
Groet Epie
Een reactie posten