kerstkaart week 12

 Hey hallo, 

Vandaag een simpel kaartje, in een slimline model..

soms als je even niet heel veel tijd hebt is het handig, om de blokjes 

van de Action te gebruiken, zij hebben die uitdruk plaatjes erbij zittten.. 


Ik stanste de haard uit, deze is van Marianne Design, 
De rest is allemaal uit de papierblok, 
zo heb je dus snel een leuk kaartje... 

Vandaag kan je de hele dag weer met ons meedoen. 
je kaart kan je hier! linken, op ons blog. 

Een mooie dag gewenst.. 





Reacties

GerJanne zei…
Heel leuk kaartje is het Ingrid. Ziet er zo gezellig uit!
Angélique zei…
Een heel leuke kaart, ik denk dat je er uiteindelijk toch best een tijdje mee bezig bent geweest.
Epie zei…
Mooi slimline kaartje met de snelle push out plaatjes Ingrid ,
Ze hadden nog geen jonkies , tuurlijk doen we mee in week 12
Groetjes Epie
Daphne zei…
Wat een gezellig tafereeltje.
Die slofjes voor de haard, zó leuk.
Het lijkt helemaal niet op en snelle kaart, ik vind het héél gezellig.
Jantine zei…
Wat schattig, die slofjes bij de haard, Ingrid. Die blokjes zijn zeker handig en leuk.
Groetjes
Jantine
Marijke zei…
Wat een mooi kaartje en die open haard met de echte vlammetjes erin! Ik vind hem top1 Groetjes Marijke.
maar dat zijn even leuke uitdruk dingen die pantoffels geweldig zo voor de haard.
hele leuke kaart.
Liefs Annemarie en Merit
Colien zei…
Mooi kerstkaartje, leuke combi van uitdrukplaatjes en de haard!
Grappig dat ik zo'n twist bedacht voor vandaag... :)
grtz Colien
!neke zei…
Heel leuk geworden !!!!
Groeten Ineke
Nancy zei…
Hey Ingrid,
Wat een mooie, warme winterkaart! Helemaal goed gemaakt!
Liefs,
Nancy
Je kaart is inderdaad leuk Ingrid.

Lieve groet, Petra
leuk kerstkaartje Ingrid!
Bijna klaar met mijn kerstblogrondje, in het weekend nog te vermoeid, en ik wou me ook wat rustig houden want morgenavond vertrekken we op lang weekend voor Johans 60ste...
Groetjes
Nancy