Voorjaarskaartje

 * For English visitors, please use Google translate, it's in the sidebar on my blog*

Hallo, 

Welkom bij een nieuwe post.. 

Ik heb een voorjaars kaartje gemaakt voor een jarige job, 

deze maand is de dag, en ik dacht ik maak een vrolijk kaartje...


Het lammetje zit in de krans te schommelen...
Op de achtergrond zie je een papiertje in een blauw tint, met de tekst 
HAPPY BIRTHDAY... Heerlijk om met die pastel kleurtjes te werken.. 


Deze kaart doet mee bij : CTD #733




 En bij : PP - 630 - EASTER

Ik ga nog een voorjaarskaartje maken, 
tot later.... 







Reacties

  1. Wat een leuk en lief voorjaarskaartje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief met dat schaapje, mooie krans isdat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk voorjaarskaartje heb je gemaakt! Mooi die tekst op de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What an adorable spring card! This little lamb is as cute as can be. I love the texture. Thank you for playing with The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a sweet lamb - I love the texture detail too. Thanks for playing along with my Easter theme challenge over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, zoals je de challenge verwerkt hebt op deze TE leuke kaart.
    Nu de sneeuw buiten ligt kijkt ik er nòg meer naar uit dat het voorjaar wordt!
    Heel leuk, vrolijk kaartje.
    Via deze weg wil ik je ook graag bedanken voor mijn verjaardag kaart.
    Ik ben er heel blij mee, het was zo gezellig om de post open te maken 's morgens, met een kopje koffie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a precious little lamb! Great use of the colors! Thanks for joining us for the Color Throwdown this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.