kerstkaart week 10

 Hey hallo, 

Welkom op deze donderdag, 

vandaag een kerstkaartje voor jullie gemaakt met papier van SU 

een oudje, waar jullie de afgelopen weken al meerdere kaartjes van voorbij 

hebben zien komen. De kleur van de achtergrond is glimmend rosé goud, 

met wat zilver, ik heb er nog glitter goud aan toegevoegd..



zo is het een shiny kerstkaartje geworden...

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC..
daar zie je ook de uitslag van de challenge van Januari.. 


Een mooie dag gewenst.... 




Reacties

een mooie, stijlvolle kaart heb je gemaakt
grtjs, martina
Els zei…
Een heel mooi en chique kerstkaartje en prachtig met dit glimmende rosé papier erachter.
Groetjes, Els
Marijke zei…
Ik vind hem super mooi Ingrid! Echt een sjiek kaartje met dat glimmende papier! Groetjes Marijke.
Jantine zei…
Prachtig, Ingrid! Wat leuk om zilver, roségoud en goud te combineren, zou ik zelf niet snel doen, maar kan prima zie ik nu.
Groetjes
Jantine
heel mooie kerstkaart met dit prachtige papier.
Je voorjaarskaartje vind ik ook heel leuk!
groetjes
Nancy