mixed media - #4

 

Hey hallo, 
Welkom op deze zondag, 
de afgelopen week liet ik jullie al weten dat ik mijn gelliplate voor 
de dag heb gehaald, om wat printjes te maken met acrylverf Amsterdam..

Met de afdruk heb ik onder andere het onderstaande kaartje gemaakt. 
Wil je de printjes even terug zien met wat ik ervan gemaakt heb, moet je 
terug scrollen...


Uit de afdruk stanste ik blaadjes, en plakte ze op een witte achtergrond..
Doordag er rood -bruin - oranje - ceme tinten gebruikt zijn, heb ik een kraft kaartje erbij gepakt.. 
De randjes van de blaadjes maakte ik zwart, zo steekt het beter af.. 


En verder was ik de winnaar bij Cas on Friday, met het Friendship kaartje..
Blijft leuk...

 

Ik wens je een fijne zondag toe, vandaag kom ik een 
dagje werken voor een collega, die had graag vrij, 
ik heb haar avonddienst over genomen








Reacties

Daphne zei…
De randjes donker gemaakt geeft een mooi effect, zo vallen de blaadjes inderdaad nog meer op.
Mooi, rustig kaartje, leuk dat je de blaadjes uit en zelf gemaakt stukje papier hebt gemaakt.
Werk ze vandaag.
Daphne zei…
Oh en natuurlijk gefeliciteert met de winnende kaartje, ik had het al gezien op het blog, het is ook echt een schattige kaart.
Angélique zei…
Een mooie kaart in deze tinten, goed bedacht met de blaadjes.
Gefeliciteerd met je winnende kaart.
Freubelmina zei…
Wat een mooi apart kaartje maakte je Ingrid.
Dankjewel voor je reactie op mijn blogje xx