Hey hallo,
Welkom op deze donderdag,
we zijn bij 52 weeks nog steeds bezig met een challenge
stroken of tapejes op je kaart
ik maakte deze keer een kaart met allemaal strookjes,
met een oud papiertje van SU, wit, met zilver goud en rosé goud zit erin
op een basis kaart van cardstock geeft het papier een mooie uitstraling.
de tekst is uit zilverpapier gestanst.
Klik op de bovenstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52WTC.
Vandaag kan je nog de hele dag meedoen tot 23.55 uur vanavond..
Mooie donderdag gewenst.



6 opmerkingen:
Prachtige en elegante kaart, wat papier keuze en stansje al niet kunnen doen op een kaart.
Heel mooi, Ingrid. Dat papier was prachtig, misschien heb ik hier ook nog wel restjes liggen...
Mooie elegante kerstkaart.
Groetjes
Jantine
Ook weer een leuk kaartje Ingrid! ik vind de tekst stans ook een mooie en past er mooi bij! Mooie voorbeeldjes hebben we allemaal gemaakt vond ik! Groetjes Marijke
Een mooi contrast tussen het kraft en de strookjes. Leuk met die grote tekst erover.
Mooi door eenvoud, prachtig!
grtz Colien
Mooie sterke kaart !!!!
Groeten Ineke
Een reactie posten