Hey hallo,
Welkom bij deze laatste donderdag van de maand..
Dat betekent de start van de een nieuwe challenge bij 52WTC..
Deze keer koos Marijke:
Maak een kaart met ruitjes en of stippen erop
ik maakte en kaart met stipjes papier..
De huisjes zijn van SU, het stipjes papier is van een blokje met allemaal dit papier,
dus geen speciaal kerstpapier...
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52WTC..
Mee doen kan vanaf morgen tot donderdag 23.55 uur..
Fijne donderdag gewenst..
14 opmerkingen:
Hoi Ingrid,
wat een enige kaart met dat huisje in het bos. Goed idee om zo'n stukje papier met stippeltjes er achter te doen. Leuke challenge ook weer...
Heel leuke kaart met mooie tekst, Ingrid!
Groetjes
Jantine
Héél mooie kerstkaart Ingrid , met leuke huisjes etc....
Fîjne gezellige dag Epie DT52WTC
Je kaart is superleuk Ingrid! Tof al die stippen, en het huisje tussen de bomen!
Groetjes, Eri
Super leuk Ingrid !!!!
groeten Ineke
Hele leuke kaart en een mooie tekst erbij!
Groetjes Trudy
Ik vind hem super!
XxIrene
Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Suzan
Een leuk kaartje Ingrid! Leuk dat huisje! Groetjes Marijke
Een heel gezellig uitziende kerstkaart met dat stippeltjes papier en leuke boshuisje Ingrid.
Lieve groetjes Miranda
Wat een gaaf kaartje Ingrid....leuk met de tekst erbij!
Groetjes Diny
Ik herken meteen jou stijl.
Wat een leuke sketch gebruikte je voor deze kerstkaart.
Het gezellige tafereeltje vind ik heel leuk.
Hele mooie kerstkaart, leuk het dp zo schuin en lief het huisje tussen de bomen.
lieve groetjes Angelique
Mooie kerstkaart met de bomen en het huisje Ingrid.
Leuk de schuine achtergrond.
Groetjes Antje
Een reactie posten