donderdag 24 februari 2022

Kerstkaart week 8 - start challenge

Hey hallo, 

Welkom bij deze laatste donderdag van de maand..

Dat betekent de start van de een nieuwe challenge bij 52WTC..

Deze keer koos Marijke: 

Maak een kaart met ruitjes en of stippen erop

ik maakte en kaart met stipjes papier..

 


De huisjes zijn van SU, het stipjes papier is van een blokje met allemaal dit papier, 
dus geen speciaal kerstpapier... 

Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan van 52WTC..

Mee doen kan vanaf morgen tot donderdag 23.55 uur..
Fijne donderdag gewenst.. 





14 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Ingrid,
wat een enige kaart met dat huisje in het bos. Goed idee om zo'n stukje papier met stippeltjes er achter te doen. Leuke challenge ook weer...

Jantine zei

Heel leuke kaart met mooie tekst, Ingrid!
Groetjes
Jantine

cards-by-epie zei

Héél mooie kerstkaart Ingrid , met leuke huisjes etc....
Fîjne gezellige dag Epie DT52WTC

Eri zei

Je kaart is superleuk Ingrid! Tof al die stippen, en het huisje tussen de bomen!
Groetjes, Eri

!neke zei

Super leuk Ingrid !!!!
groeten Ineke

Trudy zei

Hele leuke kaart en een mooie tekst erbij!
Groetjes Trudy

Irene zei

Ik vind hem super!
XxIrene

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Ingrid!
Groetjes Suzan

marijke zei

Een leuk kaartje Ingrid! Leuk dat huisje! Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel gezellig uitziende kerstkaart met dat stippeltjes papier en leuke boshuisje Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Wat een gaaf kaartje Ingrid....leuk met de tekst erbij!
Groetjes Diny

Daphne zei

Ik herken meteen jou stijl.
Wat een leuke sketch gebruikte je voor deze kerstkaart.
Het gezellige tafereeltje vind ik heel leuk.

Angelique zei

Hele mooie kerstkaart, leuk het dp zo schuin en lief het huisje tussen de bomen.
lieve groetjes Angelique

Antjes kaartcreaties zei

Mooie kerstkaart met de bomen en het huisje Ingrid.
Leuk de schuine achtergrond.
Groetjes Antje