donderdag 10 februari 2022

kerstkaart week 6

Hi, 
Welkom bij een nieuwe week van kerstkaartjes...
Deze week zien jullie een kaartje wat ik vorig jaar al gemaakt heb..
Het was eigenlijk voor de challenge van toen bedoeld, maar 
zoals meestal als ik op het laatst toch andere ideetjes krijg, 
schuift de kaart gewoon door....

Vandaag maken we ook de winnaar bekend bij 52WTC, van de challenge van Januari..

Het kaartje bestaat uit verschillende tinten blauw, cardstock en DP papier, 
en heel veel boompjes...



De tekst heel toepasselijk een oudje van Marianne Design...

Klik je op de onderstaande afbeelding kom je op het blog van 52WTC, 
kijk even wie er gewonnen heeft, misschien ben jij dat wel ??? 

mee doen kan vandaag de hele dag nog tot 23.55 uur vanavond, we komen weer gezellig langs..
Fijne donderdag gewenst.... 










 

22 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toffe kerstkaart met de mooie bomen!

Caroline Cards zei

Leuke kaart met een mooi bos!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke boompjes
groetjes ellen

Daphne zei

Heel leuk.
Juist de kleur blauw maakt het nog leuker vind ik.

cards-by-epie zei

Mooie kerstkaart met prachtige bomen ......
Groetjes Epie

!neke zei

Super leuk met die bomen !!!
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een gezellig bos met al die blauwsparren (hihi) Ingrid.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Oh wow, wat een gave kaart met al die verschillende bomen!
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Altijd leuk zo'n dennenbomen rij Ingrid en ik zag ook je prachtige slimline kaartjes en die zijn wel heel tof!!! Ik baal er nog steeds van dat ik iedereen in mijn sidebar kan zetten/plaatsen behalve jou, daardoor mis ik veel kaartjes van je...sorry.
xx Gerie

Trudy zei

Super leuke kaart met al die bomen! Net als Gerie hierboven kan ik jou ook niet in mijn sidebar zetten en ik begrijp eigenlijk niet waarom dat niet kan. Je staat ergens onderaan en zonder plaatje en je schuift niet automatisch naar boven. Daardoor mis ik ook vaak kaarten van je.
Groetjes Trudy

Annemarie en Merit zei

geweldig al deze uitgestansde boompjes met het leuke designpapier.
Liefs Annemarie en Merit

Marijke zei

Wat een leuk gezicht al die verschillende boompjes! Heel leuk gedaan! Groetjes Marijke.

Suzan zei

Mooie kaart Ingrid! En gefeliciteerd met je prijs bij MD.
Groetjes Suzan

Jantine zei

Mooie kaart met dat hele dennenbos er op Ingrid, grappig genoeg moest ik inderdaad aan de challenge van vorig jaar denken toen ik m zag en nu blijkt ie daar ook door te zijn geïnspireerd.
Groetjes
Jantine

Ingrid Reyners zei

Ja heel leuk Suzan, dankjewel, heel blij mee...

Ingrid Reyners zei

Klopt, ik weet ook niet waarom dat is, bij 52WTC, zie je iedereen in de leeslijst staan behalve mij. Colien is het wel gelukt, bij haar sta ik erin, maar Colien weet niet hoe ze dat heeft gedaan...

Ingrid Reyners zei

Ja klopt, zie antwoord bij Gerie hierboven...

Nancy Soetaert zei

heel leuk kaartje met dat dennenbos met de leuke boompjes!
groetjes
Nancy

Angelique zei

Mooie kaart met al die boompjes van verschillend dp. Mooi de kleine slimline kaartjes, lief zijn de lieveheersbeestjes.
lieve groetjes Angelique

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie kerstkaart in de blauwtinten Ingrid.
Leuk al die verschillende bomen in verschillende tinten blauw.
Groetjes Antje

Gina zei

Leuk met al die kerstboompjes ! Groetjes, Gina

martina's kaartjes zei

wat een leukerd, met al die kerstbomen, geslaagd kaartje
ook een goede manier om restjes te verwerken
grtjs,martina