Hey hallo,
Welkom op deze laatste woensdag van Augustus,
Wat is de zomer snel voorbij gegaan, we gaan al weer richting de maanden met een R erin..
Nog maar genieten van de dagen dat we zon hebben, of dat het droog weer is..
Het kleurenkaart team van Martina staat vandaag op het programma..
Deze keer Turquoise en geel,
een mooie zomerse combinatie, al zeg ik het zelf...
Een kaartje voor de jarige die van thee houdt..
de tekst, het theekopje en de taart is van Different Colors..
Klik je onder op deze afbeelding kom je op het blog van Martina...
Ik wens je een mooie dag toe,
morgen weer, met een kerstkaartje, zie ik je dan ?



16 opmerkingen:
Heel mooi en dan dat kopje erbij mooie kaart! Tot morgen dan ben ik er ook met een kerstkaartje.
Een leuk kaartje en een leuke tekst! Die taart is ook een mooie in deze kleur! Groetjes Marijke
Thee met taart, deze kaart kan niet meer stuk 😁 leuk gedaan, groetjes Petra
Heel mooi kaartje Ingrid. Tja. Het vliegt werkelijk voor bij. Vooral als je druk bent, lijkt het..
Wat een mooie, gezellige kaart, Ingrid. En de tijd vliegt idd voorbij.
xxx Margreet
Oh wat een mooie kaart!! En zulke toffe stempels.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Heel leuk kaartje, Ingrid, dat theekopje vind ik geweldig. Ik hou van thee- en koffiekopjes op kaarten...
Mooi gedaan met de KKT kleuren.
Groetjes
Jantine
Taart en thee, en goed begin van een verjaardag, leuke kaart
helemaal leuk is je kaartje geworden ! geslaagd hoor, mooi in deze kleurtjes,
blij met je deelname deze maand,
grtjs,martina
Hey Ingrid,
Helemaal top! Ik hou van taart en nog meer van thee... En ben bijna jarig! ;o)
Topkaart maakte je, ik voel me helemaal aangesproken... haha!!
Tot morgen voor de 52-weeks!
Liefs,
Nancy
Wat een mooie leuke kaart
Liefs Chantal
Prachtig is ook jou kaartje in deze KKT kleurtjes Ingrid....Weer heel knap gedaan...
groetjes Rosina
Wow.....wat een prachtig kaartje in de KKT kleuren Ingrid.
Groetjes Diny
Een mooie en vrolijke kaart. Ik vind het altijd zo leuk hoe je de papiertjes rangschikt en er dan mooie kaarten van maakt. groetjes, Nelleke
heel mooi (en lekker) kaartje voor het KKT!
fijn weekend
Nancy
Leuke kaart! Een kopje thee is een moment van gezelligheid. X
Een reactie posten