Retro verjaardag (2)

 

Hey hallo, 
Welkom, bij een nieuwe post...

Vandaag is de verjaardag van Martina, 
Ik maakte eigenlijk een vierkant kaartje voor haar in retrostijl, maar dacht dat dat niet naar Belgie 
verstuurd kon worden, en ik heb een andere kaartje gemaakt in Retro stijl voor haar...

Het blijkt dat de Belgen zelf heel veel extra moeten betalen voor vierkante kaarten, maar als je vanuit
het buitenland vierkante kaarten verstuurd naar Belgie is het blijkbaar geen probleem... 

Het papier is uit een Retro blok van de Action, deze heet ook zo...en zit dus boordevol printjes 
uit de jaren 60 en 70, heel herkenbaar... 


De afbeelding is uit een retro blokje van Studio Light.... 
En de tekst is van Karin Joan... 

Deze kaart doet nog mee bij 4 Season challenge blog, dat is mijn tweede inzending
daar vragen ze om Retro kaartjes..
Klik op de onderstaande afbeelding om naar het blog te gaan... 



Ik wens je een mooie dag toe, en morgen is het al weer kerstkaartjes tijd... 








Reacties

  1. Wat leuk Ingrid! Dat blokje heb ik nog niet gezien bij Action... Misschien morgen er even langs...je kaart is zo ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuke retro-papiertjes en plaatje weer!
    Bedankt voor nog een deelname aan onze uitdaging op het 4 Seasons blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.