Lift je favoriet…

Hey hallo, 

Welkom op deze druilerige woensdag...
Vorige week kwam de liftchallenge weer terug van vakantie..

En ze hebben iets te vieren, ze bestaan 10 jaar, 
de challenge is..

zoek zelf een kaart uit om te liften....



Ik ben op mijn pinterestborden gaan zoeken..
Ik heb een bord genaamd Cards I Like, kaarten waar ik de stijl leuk van vindt..

Ik kwam het onderstaande kaartje tegen, 



Ook heel veel andere kaartjes van Inge, heb ik op dat bord staan, ik hou heel erg van haar stijl..
dus daarom haar kaartje in de lift....

Het papier met het panterprintje komt van Stampin'Up! toen het destijds uit de collectie ging heb 
ik een oproep gedaan, en ik kreeg van verschillende kanten, blokjes van mensen die er niets meer mee 
deden..ik denk dat ik 6 blokjes kreeg destijds...gedeelte al aangebroken, maakt niks uit..
Ik bewaar het nog steeds...zo leuk...Mijn zwart wit papier komt van MFT...
en mijn tekst is van Different Colors




Klik je op de kaart van Inge, kom je op haar blog..
Klik je op de afbeelding van de liftchallenge dat kom je daar terecht.. 


Deze week ben ik nog lekker vrij, ik denk dat ik vanmiddag nog even mijn kamer induik
voor wat te knutselen...morgen een werkoverleg en dan weer een paar dagen vrij..

Morgen ben ik er weer met een kerstkaartje... 






 

Reacties

Een mooie lift van Inge haar kaart. Ik vind haar stijl ook mooi,ze werkt altijd zo origineel met diverse laagjes zonder dat het druk wordt. Zo is jouw kaart nu ook mooi gelaagd en zeker niet druk.
Lieve groetjes Miranda
Marjan zei…
Ja, zij maakt mooie dingen, vind ik ook! Jouw lift vind ik ook heel mooi geworden, met min of meer dezelfde elementen maar toch echt anders, goed gedaan! Fijn dat je meedoet met onze jubileum challenge, Ingrid!
Cornelie zei…
Ik herken haar stijl dírect, dus deze ook. Heel tof om te liften en ja ik vind haar stijl ook super tof, ligt helemaal in mijn straatje ;-)
Je hebt prachtige kleuren gekozen en dat zwart-wit papiertje doet het er goed bij.
Heel tof! Leuk dat je met ons meedoet Ingrid, dank je wel voor deze mooie lift!
GerJanne zei…
Heel mooi kaartje heb je gemaakt/gelift. Ik ken de originele maakster niet. Leuk om eens te gaan kijken bij haar. Dank je..
GerJanne zei…
Oh toch wel.... van Mariken en Ellen
Wat een leuke lift Ingrid! Ik heb ook wat kaarten van Inge ter inspiratie in een mapje staan. Ze werkt altijd zo leuk met van die laagjes die er net onderuit piepen. Ik zie dat je zelfs dezelfde papiertjes hebt gebruikt. Heel leuk met dat panterprintje! Dankjewel voor het meedoen aan onze jublileumchallenge.