Tropical vibes

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe post, zo vlak voor het weekend...

Ik heb een tropisch kaartje gemaakt....

Op Facebook heb je een groep van CraftEmotions het merk wat ze bij de Action verkopen..

De blokken met papier, zijn heel betaalbaar, en met hele mooie printjes..zo maakte ik 

daar afgelopen week het Retro kaartje mee, dat was een oudje, en ook deze heb ik al een hele tijd..

Een mooi zomers papiertje...in Aqua tinten.. 





De stempel met cocktails en fruit kreeg ik vorig jaar van Colien, tijdens ons DT weekend.. 


De stempel met banners is wel nieuw.... 




Hier zie je de schets, deze hoort bij de challenge van Augustus.. 

Er wordt een random winnaar gekozen, die krijgen een pakket van Craft Emotions, 
hoe vet zou dat zijn ? 

Fijn weekend alvast, zondag ben ik er weer....




Reacties

Colien zei…
Supertof kaartje, mooie combi van materialen en leuke kleurtjes!
En die pakketten die gewonnen worden zien er altijd wel gaaf uit inderdaad....
grtz Colien
Monique zei…
Wat een geweldig mooie kaart! Daar moet je haast wel mee winnen.
Liefs Monique
Angelique zei…
Wat een heerlijk zomerse kaart, leuk die cocktails. Leuke kerstkaart met al die roze boompjes.
lieve groetjes Angelique
R's Rue zei…
So beautiful.
www.rsrue.blogspot.com