CAS kaart - vlinder

 hey hallo, 

Welkom bij deze blog post...

Deze keer heb ik weer een CAS kaartje voor jullie gemaakt, 

ik hou ervan, om CAS kaartjes te maken...precies genoeg op je kaart verwerken.. 



Ik heb op mijn buro printen liggen die ik met mijn gelliplate gemaakt heb, maar 
waar ik nog geen bestemming voor heb. De ene print heb ik vorige week al 
gebruikt (komt er nog aan), en de andere print gebruikte ik op dit kaartje..
Er is nog een gedeelte over, dat gaat weer terug op mijn buro, wachtend 
op die keer dat je weer nodig hebt... 

Bij een vlinder vindt ik het wel mooi om verschillende nuances van kleuren te gebruiken.. 
De achtergrond is een papiertje met blaadjes van SU, ook de tekst is daarvan..
Een steuntje in de rug, kun je ook bij verschillende gelegenheden gebruiken... 

Deze kaart doet mee bij ; CAS on Friday #212 - butterfly


Alvast een fijn weekend gewenst, 
zondag ben ik er weer, met een nieuwe challenge bij K&K..




Reacties

  1. Mooi, héél mooi.
    De kleuren oranje en groen matchen zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi CAS kaartje met de vlinder als blikvanger. Mooie kleurencombinatie en tekst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.