Taart en Kadootjes - CAS kaartje

 Hey hallo, 

Welkom bij een nieuwe post...

gisteren vertelde ik al dat ik in mijn knutselkamer heb gezeten afgelopen week, 

en ook dit CAS kaartje gemaakt... 


De opdracht bij CAS on Friday daar vragen ze om een kaart te maken met je;

  favourite stamp

Favorieten zijn mijn houten stempels, ik heb ze apart op geborgen...
ik ben altijd weg van kransen en cirkels, daar heb ik een zwak voor, de cirkel is van Cats on Appletrees
Daarbij heb ik een zwak voor de stempels van Different Colors, daar zijn andere cirkel en de taart van. 


Tevens zijn ze bij CAS on Friday op zoek naar design teamleden..
daar ga ik dit kaartje ook voor linken....Ik heb al eens eerder een gokje gewaagd 
om in het DT-team te komen, lijkt me heel gaaf....ik ga in ieder geval weer duimen..
CAS kaartjes maken is zo leuk.... 


Fijne avond, en woensdag ben ik er weer, 
dan met het kaartje voor Martina zoals beloofd, want dan is ze jarig... 





Reacties

GerJanne zei…
Heel mooi kaartje Ingrid. EN wat leuk dat je 'gesolliciteerd' hebt naar een plekje in het DT. Ik duim mee!
Nynke zei…
Erg leuk, Ingrid! Lief bloemetjespapier en mooi CAS. Ik duim met je mee hoor voor een DT-plekje.
Groetnis Nynke
Daphne zei…
Heel erg leuk gemaakt weer. De kleuren, het lijkt Jade groen en aangezien onze dochter Jade heet val ik altijd extra voor dit soort kleuren😉.
Als iemand een plekje verdiend in het team ben jij het wel, ik duim voor je mee!
Zw@@n zei…
Wat een super leuke kaart, Ingrid. Mooi ontwerp en leuk stempels. Gezellig dat je meedoet met CAS on Friday. xx Wilma. En succes met de inzending voor het DT call.