woensdag 3 april 2013

Jarig-cards and scrap

Sjoukje welkom op mijn blog, leuk dat je volger bent geworden.
Bij cards and scrap kun je deze week mee doen met een nieuwe uitdaging, aan de hand van een schets een mannenkaart maken, kijk hier voor de uitdaging #161 .Ook die kaarten hebben we altijd nodig, ik vond de schets gelijk heel leuk! Ik denk door de cirkels, het papier is van Fancy Pants- swagger echt mannen papier. Ik heb alles met een paper distresser geschuurd, en beiinkt Distress Inkt.Eigenlijk was ik al heel snel klaar en ook tevreden. Wens jullie een fijne dag.



7 opmerkingen:

Mariëtte zei

Echt een mannenkaart. Prachtig geworden. groetjes Mariëtte

Claudia's kaartjes zei

Leuke mannenkaart

grtjs
Claudia

Marijke zei

Mooie uitwerking van de schets. Stoer is de mannekaart ook!! Leuk dat je weer meedoet bij Cards&Scrap.

Groetjes, Marijke

Je@net zei

Leuke stoere mannenkaart, Ingrid.
Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

Brendaxx zei

Dat is een heel mooie en stoere mannenkaart! Perfect papier voor deze uitdaging ook:) Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week! Groetjes,Brenda

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Nelly zei

Mooie kaart voor een man heb je gemaakt.
Leuk hoe je de schets heb verwerkt op je kaart.

Bedankt voor je deelname aan de Challenge van Card & Scrap.

Groetjes Nelly