dinsdag 9 april 2013

Jongenskaart

Ik had pas geleden nog leuk papier besteld voor jongenskaarten, ik had het hier al een paar dagen liggen en gisteren ben ik er mee aan de slag gegaan. Het is een e hte jongenskaart geworden, met jongensdetails, ik heb me uit geleefd met tansen van MFT, de achterkant is een kadocard zakje, hier kun je plastic kadokaartje in doen, nu zit er nog een tag in, deze kun je natuurlijk ook laten zitten, de vlaggetjes heb ik zelf gesneden en geknipt. Deze kaart doe mee bij Scr@p-cards challenge blog, gebruik vlaggetjes op je werk. Fijne dag, groetjes Ingrid

11 opmerkingen:

Jacqueline zei

Hoi Ingrid, wat een stoeren jongens kaart, leuke kleuren ook.
Groetjes, Jacqueline

Mariëtte zei

Super gave jongenskaart. groetjes Mariëtte

Gemma zei

wat een stoere kaart, leuk zo met die vlaggetjes lijn, bedankt voor de leuke berichtjes die je iedere keer achter laat op mijn blog, ik wil jou ook gaan volgen maar het kopje volgers doet het even niet, ik blijf proberen, groetjes Gemma

Claudia's kaartjes zei

Stoere kaart.

grtjs
Claudia

Berlinde zei

Een leuke vrolijke jongenskaart Ingrid!
Lieve groetjes, Berlinde

Marijke zei

Echt een hele leuke en vrolijke jongenskaart. mooi dat vlopje waar je iets in kan doen.

Groetjes,
Marijke

Judith zei

Dat ik ook gek ben op de stansen van MFT weet je waarschijnlijk wel (-; Ik vind je kaart echt super! Leuke sketch en zo vrolijke kleuren. En dan de ster... (-:
Welk merk papier is dit?
Groetjes van Judith

Janine zei

Stoere kaart hoor!!
Mooi papier en de stansen van mft zijn zo super hè!!

Ingrid Reyners zei

Judith het papier is van Echo Park- boy dit papier isnog niet zo lang uit en heeft ook een leuke meisjes variant, groetjes Ingrid

Mary zei

Je jongens en meisjes kaarten zijn te mooi om er niet snel wat van te zeggen! Gaaf hoor!!
Vrolijk ook!!
Grietjes Mary

Marjan van der Wiel zei

Echt prachtig gemaakt zeg! Bedankt dat je mee hebt gedaan met onze challenge bij het Scrap-Cards Challenge blog.
Liefs, Marjan