donderdag 11 april 2013

New Baby

Bedankt nog voor de vorige reacties op mijn jongens en meisjeskaart, vandaag een babykaart. Deze kaart heb ik gelift van mijn nicht, die helaas geen blog heeft, dus ik kan jullie niet laten zien wat voor leuks zij maakt :-((, ik heb een simpele kaart gemaakt met de spulletjes van Eline, de achtergrond zijn geëmboste babyvoetjes, de rest is papier van de Sweet babyserie, evenals de stempelafbeeldinkjes. Deze kaart doet mee bij de Creatieve Zebra- new born- challenge#14.



5 opmerkingen:

Marijke zei

Leuk idee het openklapbaar gedeelte, lief kaartje!!
Groetjes,
Marijke

Mariëtte zei

Wat leuk zo'n luikje. MOoi papier! groetjes Mariëtte

Gemma zei

wat een lief kaartje, leuk zo met dat opengeklapte deel, groetjes Gemma

Claudia's kaartjes zei

Leuk idee, een kaartje op een kaartje!?!

Heel mooi.

grtjs
Claudia

Berlinde zei

Een heel mooi babykaartje Ingrid, leuk model!
Lieve groetjes, Berlinde