donderdag 29 februari 2024

kerstkaart week 9 - start challenge Februari

 HI, 

welkom bij een nieuwe donderdag, vandaag de laatste donderdag van Februari.. 

Deze keer koos Marijke voor : 


restjes papier in combinatie met sneeuwvlok

ik maakte het onderstaande kaartje


Het zijn restjes papier van Marianne Design
De ijsster is al een oudje, maar leuk bij dit kaartje.. 

klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC.. 
Daar zie je de voorbeelden van het team... 
Doe gezellig met ons mee vandaag, vanaf morgen kan 
je de kaart voor de challenge weer de hele maand linken.. 





8 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de vakjes mal leuk om zo je restje te verwerken
groetjes ellen

Angélique zei

Een mooie restjeskaart

Anoniem zei

Je hebt mooi de restjes verwerkt op je kaartje! Leuk gedaan met die sneeuwster erbovenop! Mooi ook die donkere ondergrond! Groetjes Marijke

marian zei

Een sper mooie vakjes kaart gevuld met restjes paier, een heel mooi geheel geworden.
Groetjes van Marian.

!neke zei

Mooi verwerkt dit DP !
groeten Ineke

GerJanne zei

Mooie samenstelling van de restjes en die ster heb ik net nieuw! (Gekregen)
Ik mail je even voor de nieuwe uitdaging want ik mag gastdesigner zijn zag ik

cards-by-epie zei

Prachtige Kerstkaart de ster komt prachtig uit op deze achtergrond
Groetjes Epie

Jantine zei

Hele mooie restjes en wat leuk zo met die vakjes, Ingrid! Mooie kaart.
Groetjes
Jantine