HI,
welkom bij een nieuwe donderdag, vandaag de laatste donderdag van Februari..
Deze keer koos Marijke voor :
restjes papier in combinatie met sneeuwvlok
ik maakte het onderstaande kaartje
Het zijn restjes papier van Marianne Design
De ijsster is al een oudje, maar leuk bij dit kaartje..
klik hier! om naar het blog te gaan van 52WTC..
Daar zie je de voorbeelden van het team...
Doe gezellig met ons mee vandaag, vanaf morgen kan
je de kaart voor de challenge weer de hele maand linken..


8 opmerkingen:
wat een mooi kaartje met de vakjes mal leuk om zo je restje te verwerken
groetjes ellen
Een mooie restjeskaart
Je hebt mooi de restjes verwerkt op je kaartje! Leuk gedaan met die sneeuwster erbovenop! Mooi ook die donkere ondergrond! Groetjes Marijke
Een sper mooie vakjes kaart gevuld met restjes paier, een heel mooi geheel geworden.
Groetjes van Marian.
Mooi verwerkt dit DP !
groeten Ineke
Mooie samenstelling van de restjes en die ster heb ik net nieuw! (Gekregen)
Ik mail je even voor de nieuwe uitdaging want ik mag gastdesigner zijn zag ik
Prachtige Kerstkaart de ster komt prachtig uit op deze achtergrond
Groetjes Epie
Hele mooie restjes en wat leuk zo met die vakjes, Ingrid! Mooie kaart.
Groetjes
Jantine
Een reactie posten