HI,
Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij K&K.
Deze keer vragen we om :
geometrische vormen te gebruiken
Ik gebruikte een paar vormen op mijn achtergrond.
een driehoek, een rondje, de bloemen zijn van een ovaal vorm.
De basis tag is een afdruk van de gelliplate die ik nog had liggen.
klik hier! om naar het blog te gaan van K&K.
Doe gezellig met ons mee..


3 opmerkingen:
Dit is zo anders dan de rest van het team maakte en dat is zo leuk, nu weet ik dat ik heel héél breed kan denken.
Super leuke challenge en hele mooie tag die jij hier laat zien
Heel gaaf, Ingrid. Prachtig voorbeeld in deze warme kleuren....
Super leuk !!!!!
groeten Ineke
Een reactie posten